maandag 14 juli 2014

Mini Shoplog Claire's!


Ik ben eergisteren een dagje naar Brussel geweest (hier komt nog een vlog van online) en daar heb ik een beetje geshopt. Ik heb een aantal winkels bezocht en vond niet echt iets leuk maar in Claire's heb ik toch een aantal toffe items gekocht! Veel leesplezier!






Als eerste kocht ik deze haarspeldjes met bloemetjes erop. Ik vond deze wel leuk voor de zomer als accessoire. Ik betaalde 2 euro voor dit setje dat normaal 4 euro 50 was!
Dan kocht ik ook nog deze 'LOL' ring. Ik vond deze wel grappig en besloot hem mee te nemen aangezien er een actie is bij Claire's dat als je 2 dingen koopt je het derde item gratis krijgt en ik moest dus nog een derde item vinden. Alhoewel het ringetje aanpasbaar is, vind ik het toch een beetje vervelend om te dragen en past het toch niet zo goed. Maar aangezien ik het gratis kreeg vind ik dat nu niet zo erg :-) Het koste zonder de actie 1 euro en het kwam van 4euro 95! 



Ik was ook erg benieuwd naar deze lippenstift, aangezien het een vrij donkere en aparte kleur is die je niet vaak tegenkomt. Maar zoals je kan zien is hij super mooi en goed gepigmenteerd! En dat voor 2 euro! Normaal koste deze 3 euro 99. Ik kocht deze lipstick in de kleur 'Berry' maar ze hadden ook nog veel andere kleuren.

Ik ben tevreden met mijn aankoopjes. In het totaal was ik 4 euro kwijt dus ik raak je zeker aan eens een kijkje te nemen bij Claire's!
XNena







Geen opmerkingen:

Een reactie posten