donderdag 6 september 2012

Artikel: Oogschaduwpalette Gosh.

Vandaag heb ik een artikel voor jullie over een oogschaduwpalette van Gosh. Ik vind het zelf een heel mooi palette, de kleuren zijn heel mooi gepigmenteerd.
Dit is het doosje er zitten 2 lichtblauwe en 1 felgroene kleur in.
Ik vind het doosje zelf ook heel leuk, het lijkt een beetje op een Peace teken en er zit ook een goede sluiting aan met een knopje om het te openen.

Ik heb dit palettje trouwens in het Kruidvat gekocht voor € 2.50! Ik heb het in de kleur/nummer TR21 Crystal waters.
Dit zijn de swatchen! Zoals je kan zien hebben alledrie de kleuren veel pigment en dat is leuk om mee te werken, je moet wel opletten dat je het niet té opvallend aanbrengt, want met dit soort kleuren zie je dan als een clown uit en dat wil je natuurlijk niet!
Dit palletje is dus een echte aanrader!
XX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten