zondag 8 juli 2012

Review: Maskertje Yves Rocher

Vandaag een artikel over een maskertje van Yves Rocher, het is een "Anti agressions flash mask". Ik vind het een fijn maskertje, het voelt heel fris en niet plakkerig of dik aan. Als je het eraf spoelt voelt je huid vrij zacht aan en ben je als het ware "ontstresst". Ik vind dat heel goed en verfrissend werkt! Je bent achteraf weer helemaal ontspannen! Je huid voelt zacht en fris aan. Ik weet niet hoeveel het kost en ook niet of het een full size is of een sample, maar ik denk dat het een sample is omdat het een vrij klein tubetje is. Ik zal jullie ook nog wat foto's laten zien, die wel met mijn GSM gemaakt zijn dus de kwaliteit is niet zo goed! Maar ik hoop dat jullie het toch nog goed kunnen zien!
                                        Het maskertje
                                               Op mijn gezicht.
                                          Na het masker.
Zo dat was het alweer! Ik vond het een heel fijn maskertje en  ik denk dat als je nogal een stressy persoon bent dat dit wel een aanrader is! Als je het dan eens tegenkomt is het wel de moeite waard om het te kopen!
XNena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten