vrijdag 8 juni 2012

Foto's van afgelopen tijd!

Vandaag een "foto's van afgelopen tijd!", hierin laat ik enkele foto's zien die ik laatst maakte (vooral met mijn GSM). Jullie gaan dit waarschijnlijk vaker zien, vooral als ik weer eens veel foto's op mijn GSM heb staan en ik ze weer eens op de computer zet. Ben je al benieuwd naar de foto's? Kijk even mee:



 Hier zaten we in de auto op weg naar huis (van bij mijn moeke) en wat een prachtige lucht! :-O
 Mooie lipstick uit de Hema!
 Tussendoortje: grenadine en Leo, lekker maar niet zo gezond!
 Deze foton maakte ik door de achterkant van GSM eraf te halen en hem voor de lens te houden! Grappig!
 Een schattig tekeningetje in mijn wiskundecursus!
 Een lekker soft-ijsje, hmm...

Zo dat was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en als jullie vaker zoiets als dit willen zien laat het me dan weten in de comments!
See you next time!
Nena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten